2012. január 28., szombat

4. fejezet Cullen családi gondok

A Cullen család
(Carlisle,Esme,Alice,Jasper,Rosali,Emett,Edward,Bella)

Esme Cullen szemszöge

-Elegem van!-kiabáltam-Nem bírom tovább azt, hogy késő estig dolgozol játszod itt a mártírt, a gyerekek suliban vannak ebből következik az, hogy szinte egész nap egyedül vagyok. Utálom Forksot! Szinte fojtogat az itt lét. Nekem is vannak álmaim, vágyaim bármilyen hihetetlen is ez számodra és én mindezt félre raktam 105 évig, de ezt nem csinálom tovább.-most már szinte ordítottam Carlisle képébe.

-Sajnálom ha így érzel, de megpróbálhatnánk megmenteni a házasságunkat.-mondta kérlelően.
-Nem. Ez a szerelem kihűlt.-mondtam határozottan.
-Szóval válni akarsz?-kérdezte nyugodt, megbántott hangon.
-Nem tudom mit akarok, de ami most van azt biztos nem.
Megcsörrent a mobilja. Ő csak nézett rám szomorúan.
-Vedd fel!-utasítottam.
-De megszeretném beszélni veled ezt a dolgot.
-Nincs miről beszélnünk. Vedd fel, lehet, hogy fontos hívás.-mondtam szigorúan.
Felvette.
-Igen tessék! Itt Dr. Cullen.-mondta hivatalosan.
-Jó estét Carlisle! Remélem nem zavarok.-mondta udvariasan Aro Volturi.
-Aro! Micsoda meglepetés! Miben segíthetek?-mondta meglepetten.
-Nos, szeretnék tőled kérni egy hatalmas szívességet.-kezdte óvatosan.
-Miről lenne szó?-kérdezte gyanakvóan.
-A lányom Venus, a fiam Anthonius és két testőrük átszeretne állni a ti életmódotokra. Lehetséges lenne, hogy segítesz nekik ebben? Nagyon szeretnének végre leszokni az ember vérről, főleg a lányomat viseli meg nagyon ez a dolog.
-Ezt még meg kell beszélnem a többiekkel.-mondta miközben felém nézett.
-Tőlem jöhetnek. Ez már nem tud jobban rontani a helyzetünkön.-mondtam hidegen.
-Várj egy kicsit Aro, kérlek! -mondta Carlisle-Gyerekek gyertek!
Egy másodperc alatt mind itt voltak Bella kivételével.
-Gondolom hallottátok miről beszéltünk! Mit szóltok hozzá?-kérdezte.
-Tárt karokkal várom őket!-örvendezett Alice.
-Jöjjenek.-mondta Jasper unottan.
-Még szép, hogy jöhetnek király balhé lesz!-ujjongott Emmett.
-Mit bánom én csak ne legyenek láb alatt.-legyintett Rosali.
-Nem! Még a végén baja esik Bellának.-ellenkezett Edward dühösen.
-Nem engedem, hogy bántsák. Ígérem!-fogadkozott Carlisle.
-Jó, de megölöm Őket ha egy ujjal is hozzá mernek érni.-jelentette ki határozottan kedvenc fiam.
-Jól van Aro. Jöhetnek. Mikor menjek értük?
-Holnap éjfélkor lesz egy búcsú bál számukra azon jelenjetek meg és utána utazzatok Forksba. Oh és a bálon csak fekete és vörös színek vannak megengedve.-tette hozzá a Volturi uralkodó.
-Rendben, észben tartom.
-Carlisle, amit most teszel azért örökké hálás leszek. Nagyon köszönöm neked és a családodnak!-hálálkodott Aro.
-Ugyan szívesen tesszük.-mondta őszintén.
-Akkor holnap találkozunk. Még egyszer köszönöm. Jó utat!-búcsúzott.
Letette a telefont.
-Nos, holnap Volterrába kellene mennünk. Ki jön velem?-kérdezt reménykedve Carlisle.
-Én szívesen megyek.-jelentkezett Alice.
-Kéne még valaki.
Alice rálépett Jasper lábára.
-Ja, én is megyek.-mondta megadóan mire jövőbe látó lányom hálásan mosolygott rá.
-Rendben akkor vegyetek fel estélyit, öltönyt! Bálba megyünk.-mondta lelkesen.  

2 megjegyzés:

  1. Wow!
    Carlisle és Esme veszekednek!
    Egyre izgalmasabb a történet!
    Így tovább!
    Üdv:Isabella

    VálaszTörlés
  2. Eredetileg az volt az ötletem, hogy tányérokat dobálnak :D de Esme ahhoz túl szelíd.

    VálaszTörlés