2012. október 6., szombat

33. rész Könnyfakasztó éjszaka

Rosett szemszöge

Leszállt az est. Baljósan hömpölygött végig az olasz zeg-zugos utcácskákon a sötétség. A hold teljes pompájában ragyogott és a csillagok gyémántként szikráztak a sötét vészjósló égbolton. A szél lustán, hűvösen fújt.
A szobám erkélyén álltam.
Lassan fújtam ki az opálos cigaretta füstöt mellyel művészien játszadozott a hideg fuvallat. A szálat melyet kecsesen két ujjam között tartottam ismét az ajkamhoz emeltem.
Összetéveszthetetlen lépteket hallottam lassan közeledni felém. Gyengéd érintést éreztem a nyakam környékén ahogy nagyapám hátra igazított egy tincset.
-Szomorú vagy.-suttogta.
-Zakatol az agyam.
-A dohányzás megnyugtat?
-Többé-kevésbé bár most inkább az utóbbi.-feleltem.
Kivette a kezemből és Ő is beszívta, mintha csak a cigitől várna megváltást a fájdalmára, hogy szomorúnak kell látnia. Kifújta.
-Valami olyasmit hallottam erről, hogy káros.-mondja enyhe félmosollyal.
-Nem releváns. Vámpír vagyok.-tudtam le az egészségemet illető kérdést.
-Anyádék nem tudnak róla.-mondta mintsem kérdezte.
-Talált és nem is tudják meg.-néztem rá szigorúan.
-Tőlem soha. Elárulod mi bánt?
-Fölösleges. Mindent tudsz.
-Nem olyan könnyű rajtad kiigazodnom drága Demoném. Kicsi korodban nem nehezítetted meg ennyire öregapád dolgát.
-Veled akarok lenni. Veled akarok élni. Te is épp olyan elcseszett vagy mint én.
-Ezt jól látod.-nevetett.
-De összetöröm a szívüket.-és meg se kellett érintenem Arot, hogy tudja, hogy a szüleimről és a testvéreimről beszélek.
-Tudom. Édesanyád ma csak negyvenötször hívott fel és könyörgött sírva majd üvöltve, hogy ne vegyelek el tőle.-mondta szomorúan.
-Sajnálom.
-Én is.
-Mit tanácsolsz?
-Élj velük még legalább húsz évet és utána költözz. Ha azt érzik, hogy elég időt töltöttél velük és valóban arra fordítod ezeket az éveket, hogy a családoddal töltöd akkor nem fogják úgy érezni, hogy elveszítettek.
-És mi lesz ezzel a családommal?-mutattam végig széles kézmozdulattal először rajta majd a kastélyon.
-Csak akkor gyere ha a család többi tagja is.-mondta fájdalommal a hangjában és tudtam, hogy ez a puszta mondat mekkora sebet üt sötét és mégis gondoskodó atyai lelkén.
-Hiányozni fogtok.-mondom halkan és a könnyeimmel küszködve erős karjai közé vetve magam átölelem szorosan, mintha csak az életem múlna rajta. Ő pedig viszonozza gyengéden, csupa szeretettel és fájdalommal.
Az erkélyajtó felé esik a pillantásom amint halk zokogásra leszek figyelmes.
Sulpicia mint egy kísértet, hangtalanul minden feltűnés nélkül volt végig mellettünk és a párbeszédünket végighallgatva zokogva ölelt magához egyik kezével míg a másikkal a hajamat simogatta.
Miután elengedett tovább sírt nagyapám karjában aki finoman lecsókolta minden könnyét és a nagyi reszkető kezét megfogva próbálta lecsillapítani az egyre gyorsuló rángást..



7 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett!
    De jó,hogy újra "élsz"!
    Már nagyon hiányoztak az írásaid!
    Üdv:Isabella

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök a visszatérésnek :) Ígérem mostantól próbálok gyakrabban írni.
    Üdv: Tiffany

    VálaszTörlés
  3. Én is megpróbálok gyakrabban hozni de íroma könyvem és
    tanulnom is kell de nemsokára megkappom asaját gépemet és
    akkor nem eszek ennyire korlátozott.
    te amúgy fent vagy Facebook-on?Vagy Skype-on?Mert akkor tudnánk beszélgetni.Bocsi ha tolakodó vagyok.
    Üdv:Isabella

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Új oldalt nyitottam a címe: vampirediarybyisabella.blogspot.com
    Ha szeretnéd nézd meg!
    Üdv:Isabella

    VálaszTörlés
  5. Oké majd ha időm engedi megnézem a blogod a facebook-on pedig Laczi Fannikénnt megtalálsz.
    Üdv: Tiffany

    UI:Nem vagy tolakodó egyáltalán

    VálaszTörlés
  6. Fanni Gege Laczi?
    Mert csak ezt találtam.Akkor jelölj be te engem.
    Gabrieli Fédra ként vagyok fent.
    Üdv:Isabella

    VálaszTörlés
  7. Vagyis Fédra Isabella Gabrieli ként.

    VálaszTörlés