2012. június 20., szerda

20. rész Új élet

Carlisle szemszöge

Aro megfogta Sulpicia hófehér, remegő kezét. Aztán érzelmek áradatát lehetett róla leolvasni. Bizonyára megrázó élmény lehet végignézni azt a sok szenvedést amit átélt ez a nő. Ez a nő aki, mint az előbb kiderült Thalia anyja. A hasonlóság magáért beszél. Ez megmagyarázza azt miért féltette ennyire Aro egyetlen lányát.
Tűnődve néztem a jelenetet ahogy két szív egymásra talál annak ellenére, hogy azt hitték ez lehetetlen.
Sulpicia a másik kezét a férfi arcára tette és úgy nézett rá, mintha egy felbecsülhetetlen kincset nézne áhitattal aminek a szépsége beragyogja az életét és amit bármelyik pillanatban elveszíthet.
Ugyanígy szokott rám nézni Lia is. Talán ezt hívják úgy, hogy igaz szerelem?

-Médea... te enyhén szólva is egy szörnyeteg vagy. Ezennel nem vagy többé Volturi tag. Minden jogod, befolyásod és tekintélyed semmissé válik ebben a pillanatban. Mától kezdve örökre száműzlek Olaszország egész területéről. Két órád  van elhagyni az országot és három perc a kastélyból való távozásodig. Semmit nem vihetsz magaddal.-mondta ki szigorúan az ítéletet az uralkodó.
-Ezt még nagyon megfogod bánni. Bosszút fogok állni rajtad és az egész családodon nem nyugszom addig míg ki nem hal a Volturi és a Cullen família.-ordította indulatosan fenyegetőzve Médea és nyűlelettől ízzó szemmel meredt Thaliára, mint vadász a zsákmányra.
A gonosz vipera megindult Lia felé. Azonnal védelmezően a kedvesem elé álltam, de ez a reakcióm már fölösleges volt mert Sulpicia már abban a pillanatban elkapta a torkát álnok húgának amikor megmozdult.
-Ezért jöttem vissza. Láttam mire készülsz.-mondta még mindig a torkát szorítva.
-Sulpicia, ereszd el! A Volturi ennél elegánsabb. Én felelek a tetteidért és nem szeretném ha mindenki erről pletykálna.-mondta gyengéden, de határozottan Aro szerelmének.
Médea sértetten távozott és még visszanézve utolsó pillantásaival átkozta az egybegyűlteket. Sohase tudtam olvasni a jövőben, de azt tudtam, hogy nem ez az utolsó alkalom, hogy látom ezt az ördögien romlott, lelketlen nőszemélyt.
-Nem tudom elhinni, hogy egy ilyen szörnyeteg szült meg.-mondta hirtelen Leon kővé váltan, üveges szemmel.
-Nyugodj meg csak az életveszélyes vezetési stílusodat örökölted tőle, minden másban rám hasonlítasz.-mondta megnyugtatóan viccelődve Aro. 
-A te szíved tiszta. Nincs benne az a sok gonoszság, mint az övében.-mondta szelíden Esme és gyengéden hozzásimult.
-Várjatok csak egy kicsit! Akkor most van egy imádnivalóan kedves anyám, Apa ismét boldog, Miss Mindenség Királynője Médea eltűnt az életünkből, minden szép és jó, de akkor most mi lesz velem?-kérdezte bizonytalanul Thali.


~*~

 Thalia szemszöge

Mi lesz velem?
 Ez volt az a kérdés ami fél évvel ez előtt elhagyta a számat Volterrában.
Nos, Carlisle-al hazamentünk Forksba. Velem jött Jane is, de Alec-et sajnos nem tudtam rá venni, hogy jöjjön. Ő nem tudott elszakadni Olaszországtól. 
Mindig is az volt a vágyam, hogy segítsem az embereket, gyógyítsam őket, de ez az álom vámpírként lehetetlennek tűnt. Ma már nem az. A Washingtoni Orvosi Egyetem hallgatója vagyok vagyis voltam. Az egyetlen diák aki a hat évig tartó általános orvosi összes vizsgáját fél év alatt elvégezte summa cum laude-re (vagyis kitűnőre) én vagyok.
Leon és Esme körbe járják a világot és tanulmányozzák a belsőépítészeti stílusokat  kultúránként. Ha ezzel végeznek akkor visszatérnek Volterrába. Leon végzi a kötelességeit, Esme pedig lakberendezési vállalkozásba kezd.
A Cullen család teljes értékű tagja lettem. Anyjukként tekintenek rám ami nagyon hízelgő számomra.
Balthazar még mindig nállunk van, de már nem az én szobámban szállásoljuk hanem abban amelyik régen Leoné volt. Egész jól összebarátkozott  Carlisle-val. Még mindig tanít, de már nem akar vissza szerezni. Beletörődött a szakításunkba és ma már barátként tekintünk egymásra.
Az életem olyan lett mint egy gyönyörű tündérmese. Már csak azt várom, hogy kinyíljon a szemem és felkeljek, mert ilyen mennyei boldogságban részesülni túl szép, hogy igaz legyen.
Talán ez az egész egy varázslatos álom, de ha így is van én akkor is imádom.
Boldogság+Béke+Szerelem=Álomszerű Élet 


4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez a fejezet!
    Médea bosszúja!
    Alig várom!
    Üdv:Isabella

    VálaszTörlés
  2. Szinte hihetetlen, hogy mit képes tenni egy bosszúszomjas nő.
    Alig várom, hogy megírjam csak még az messze van az a rész.
    Üdv: Tiffany

    VálaszTörlés
  3. Nem baj!
    Legalább zseniális lesz!Ez írói megérzés!
    És igazad van!Mint az X-men 3-ban mondták:nincs is
    veszélyesebb egy bosszúszomlyas nőnél!

    VálaszTörlés
  4. Ez így van, de előtte még lesz egy kis tömény romantika. :)
    Üdv: Tiffany

    VálaszTörlés