2012. július 10., kedd

24. rész Mint egy kisgyerek karácsonykor

Alice szemszöge

Azzal a lendülettel ahogy hazaértem levágódtam a számítógép elé és vadul kerestem egy dekorációs céget melynek van székhelye Olaszban. Miután megleltem a legprofibbat virágbolt után kutattam és megrendeltem a csokrokat. Folytattam volna tovább a szervezkedést csakhogy orromat megcsapta a szívemnek legkedvesebb illat és fülem meghallotta a lépteket melyek összetéveszthetetlenek máséval.
-Helló Tigrisem!-mondtam féloldalas mosollyal.
-Hol voltál Cicám? Már féltem, hogy már lecsaptak a kezemről.-mondta érzékien mély hangján Jassper.
-Csak nem vagy féltékeny?-kérdeztem persze teljesen fölöslegesen hiszen tudtam, hogy a párom a világ legféltékenyebb férfija.
-Csupán arról van szó, hogy nem kedvelem azt mikor nélkülem mászkálsz Cicám. Elvégre ilyenkor egy csomó gaz csábító környékezhet meg téged hiszen azt hiszik, hogy szabad préda vagy.
-Nyugodj meg az életemben egyetlen gaz csábító van és az Te vagy.-mondtam mire Ő felrántott engem a székről és szenvedélyesen megcsókolt.
-Meddig dolgozol még?-kérdezte.
-Egész nap és holnap is.
-Akkor legalább nézhetlek közben? Hiányoztál. Ma még alig láttalak.
-Rendben van, nézhetsz, de előbb ide hívnád Jane-t? Szükségem van rá az ültetési rend kialakításánál. Sajnos én nem tudom, hogy ki-kivel nem jön ki.-kérleltem tündéri mosollyal.
-Egy másodperc.-mondta vigyorogva.
Valóban egy másodperc volt és már ölben cipelte a kis Jane-t aki valószínűleg semmiről sem tudott.
-Köszi Jass, de nem azt mondtam, hogy vonszold el.
-Nem vonszoltam hanem ölben cipeltem amúgy szívesen!
-Tulajdonképpen most mire is kellek?-kérdezte értetlenül kishúgom.
-Segítened kéne.
-Persze, neked bármiben.-mondta készségesen és letelepedtünk a nappali hatalmas fehér szőnyegén.
Órákig tartott mire megszületett az ülésrend ami alapján elméletileg senki nem nyírja ki az asztalszomszédját vacsora közben.
-Jane, ugye jól tudom, hogy Anya kedvenc dala a River flows in you?-kérdeztem a nehéz munka végeztével.
-Igen az.
-Akkor az lesz a bevonuló zene. De ki fog zongorázni? Edward Apa tanúja lesz, Rosali koszorúslány, Emmett pedig nem tud zongorázni. Várjunk csak, de te tudsz szívem és eddig nincs semmi feladatod.-csillant fel bennem a felismerés.
-Jól mondod, eddig. Azt szeretnéd, hogy én zongorázzam a bevonulót?-húzta fel az egyik szemöldökét kérdőn Jassper.
-Ígérem meghálálom.-kacsintottam rá.
-Ha téged ez boldoggá tesz, ám legyen.-mondta nagy kegyesen szerelmem.
-Imádlak.
-Tudom.-mondta egy szexi féloldalas mosoly kíséretében mely tipikus Cullen arckifejezés volt.
-Na és még meg kéne szerveznem a leánybúcsút.-mondtam huncut mosollyal Jane-re nézve.
-Remélem tudod, hogy Anya meg fog ölni ha go-go táncos pasi lesz a bulin!-mondta őszinte óva intéssel a húgom.
-Egészen másra gondoltam ne félj!-nyugtattam meg és magamban már vagy ezer variációt végigvettem és az eredmény úgy hatott rám, mint egy kisgyerekre a karácsony.
-Kiterveltem valami különlegeset jó Anyánknak.-jelentettem ki.
-Na pont ettől féltem.-mondta Jane sokat mondó arckifejezéssel és hatalmas sóhajjal amire én szimplán egy ördögi vigyorral válaszoltam.
 Rendezvényszervezők gyöngye

1 megjegyzés:

  1. Már alig várom,hogy kiderüljön,hogy
    mit tervez Alice!
    Fantasztikus lett a fejezet!
    Csak így tovább!
    Üdv:Izzy

    VálaszTörlés